Cumartesi, Eylül 22, 2001

Çekül Çorum Temsilcimiz Sönmez Yanardağ, bir eğitim semineri için gittiği Ukrayna'da sergi açtı...

"Ukrayna'da Karikatür Sergisi..."

Sönmez Yanardağ anlatıyor: 

"...Çorum dan merhaba.

5-15 AĞUSTOS tarihleri arasında Alustha-Kırım Özerk Bölgesi-Ukrayna da yapılan UNDP GEF kaynaklı "Karadeniz Çevre Eğitimi" öğretmenler toplantısına Türkiye adına katıldım...


Daha yakından görmek için tıklayınızKaradeniz Çevre Eğitimi Semineri...

Daha yakından görmek için tıklayınızKaradeniz Çevre Eğitimi Sergisi...

Karadeniz'e kıyısı bulunan ülkelerin Karadeniz ve havzasındaki akarsularla ilgili "öğrencileri ile birlikte" çevre koruma projeleri geliştiren öğretmenlere yönelik etkinlikte, Öğrencilerimle bir yıldır üzerinde çalıştığımız ve "Temiz bir Karadeniz için Temiz Nehirler" adını verdiğimiz projemizi tanıtma fırsatı buldum.Proje kapsamında bir yıl içerisinde
Çorum İli sınırlarından geçerek Yeşilırmak'a dökülen Çekerek Suyu (Derinçay) daki kirliliğin nedenleri ve su havzasındaki köylülerle birlikte gerçekleştirdiğimiz etkinlikler,yerel basına verdiğimiz basın bildirileri,Kızılırmak havzası çevre temizlik çalışmaları ve Akarsu havzaları ağaçlandırma çalışmaları gerçekleştirdik...

Ukrayna'daki etkinlik sırasında ayrıca "Nehirlerimizi,Denizlerimizi,Dünyamızı koruyalım!" konulu bir de karikatür sergisi açtım.

Projemi diğer ülkelerden programa katılan meslektaşlarıma anlatırken ve Karikatür sergisi sırasında çekilmiş iki fotoğraf gönderiyorum.


Dostlukla,

Sönmez YANARDAĞ

ÇEKÜL VAKFI Çorum Temsilcisi


Çorum Anadolu İletişim Meslek Lisesi

Coğrafya Öğretmeni

ÇORUM"